Jakten på sommaren!

har sådan besluts ångest över vad jag vill göra denna sommaren, norge, ja kanske de allt beror på boendet, vill ju inte bo på mögel stället, så ska skicka å tjata lite på dem. om inte norge så ska man då vara hemma?, eller ska jagåka volontär,?, så jävla kluven,.. de enda jag vet e att jag måste ju jobba lite, för leva på luft å samtidigt betala av på sin lägenhet de blir lite jobbigt..
 
suck suck kan någon ge mig tips !!! blir tokig, 
 
well från de ena till de andra helgen vart jätte bra , vi var i ljungby, levern fick tillräckligt med stryk så den skulle nog behöva läggas in på rehab.. men men måndag idag tillbaka till verkligheten, gymmet kändes riktigt bra!, vart ute å gått också himla skönt väder, sedan blev de en kaffe å lite yatzy hemma hos mamma, söta emilia å hugo kom också på besök söte ungar!!!!
 
party brudarna !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0