7 dagars diet slut!

fyfan vad skönt nu har vi gått på diet för att rensa våra kroppar ifrån allt skit ochja idag var en vanlig dag, en bra vanlig dag, ingen konstig mat bara bra mat, min kropp e såå redo för 2013, nu ikväll har vi haft kvällsfika/ som utvecklades till middag med goda vänner, eftersom kim flyttar till stockholm så tyckte vi de var passande att dra ihop lite folk, inte alla för jag bor inte i ett slott men ni som var här idag tack för en underbart mysig kväll!!
 
 
jajamen, nu e de jag amanda å kim kvar hemma å nu har vi nästan packat färdigt. för vet ni vad på söndag bär de av upp till stockholm, och på tisdag går planet mor varmare breddgrader, GAMBIA HERE WE COME!!!
 
Längtar som fan poolen, bikinin på å ölen i handen , precis så som jag alltid vill ha de. 
nu ska jag dega lite film med dunket från musiken i bakgrunden, gud vad skönt att inte ha några grannar:)) tycker om att göra precis som jag/vi känner för!!
 
Lovilove

Kommentarer
Postat av: mamma

Så mysigt ni har haft det. Det va på tiden här kom något nytt på bloggen. Kram.ÄLSKAR DIG. <3 <3 <3

2013-01-10 @ 08:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0