Glad alla hjärtans dag på er!

ja alla hjärtans dag i dag då. nu är dagen slut, vad har jag gjort denna dag?. hmm let me see, jag å amanda tog sovmorgon , sedan stack jag till skolan hade matte i evigheter, drog till gymmet, svettades bra sen mös vi i bubbelpoolen, bastade och ja vi har jaft de ritkigt bra!
 
inom mamma på en kaffe å lite extra tjöt, hämtade hem en värmefläkt så nu jävlar e de slut på min kalla lägenhet heheh :)) , hem å lagade till oss en riktigt god alla hjärtans dag måltid, de blev  kyckling, potatis å god sås å sallad! fy vad gott de var !!, mätta å belåtna , nickolina dök sedan upp, vi började måla vardagsrummet, så nu e de färdigt!! bar fondväggen som behöver en strykning till !! :) AWSOME!!!, ska bli färdig nu i helgen tänkte jag , för på måndag då kommer mamma/bosse å hjälper mig borra upp sakerna som ska upp :) super skönt!! så måndag_/tisdag är jag nog helt färdig här hemma :))) LYCKA!!
 
massa musik å ligger nu i sängen å myser , kanske sova ?, hm ja upp ska man ju i morgon också, frulle lit eplugg sen gymmet!!! :) lovilove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0