Onsdag - mattestuga

yes dagen består av en jävla massa matte.. hade matte lektion i  morse, gick sedan in till stan med kim en tjej i klassen satte oss på Sandys å åt frukost, 
väldans trevlig tjej!
 
gick sedan och hämtade min bil körde ut till melina å oskar på en kaffe, bara lugnt tjöt, sedan vidare till affären , nu hemma och har precis ätit lunch, degar lite för snart ska jag iväg på matte stuga, prov i morgon så jag måste fan dit så jag får lite pluggat..
 
SKA HA GODKÄNT!!!
 
sen ikväll blir de promenad , är så stolt över mig går en lång promenad på minst 1 timma var dag, + att jag itne använder bilen så emellan där blir de massa vardagsmotion också:) känns riktigt skönt!! - spännande i morgon också fr då ska jag väga mig.. hoppas på ett positivt resultat.. 
 
har de inte skett någon då börjar man ju fan undra vad man gör för fel Motion å rätt mat ? vad mer ska man göra!!!
 
så jag i morgon får vi veta:)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0