JAAAAA!

lämnade in första deluppgiften i min företagsekonomi i lördags, idag när jag kom hem så kollade jag om den var rättat å jaa det var den 
 
fick B :):) inga synpunkter över huvudtaget, hon skrev att den var näst intill perfekt!!!!!! jävla lyckorus!! jag som var så himla nervös! känns så skönt att det gick bra! med tankte på att matte B suger musten ur mig så känns de underbart att företagsekonomin går super!!!!
 
ikväll har vi haft tjej mys med Taco å massa prat:) länge sen de bara var tjejjer:) 
 
nu tv zappande eftersom de aldrig finns något bra att kolla på ., snart sängen och i mon ska jag åter en morgon tvinga mig upp för att gå upp till Matte stugan.. suck suck sen i mon kväll jobb:)
 
SNART ÄR DET KRÄFTSKIVA!!!!!:) LÄNGTAR IHJÄL MIG!!!!
 
Lovilove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0