helgen slut igen...

yes box nu var de jävlar i mig söndag igen.. hm vad har man hittat på i helgen ska jag skriva de? så alla får veta hur drygt/trevligt jag haft det? ja varför inte!
 
fredag (dagen) var jätte bra lunchade med underbara emma som snart ska ha sin lille bebis:) kom sedan hem (nu blev de sämre) började tvätta, satte på teven,, tvätt-film-hämta tvätt- film ja så höll de på till 21.00, uttråkad!!!
 
gjorde inte ett dugg..
 
lördag kom, åkte hem till mamma/bosse åt lunch, danne kom dit också, sedan gick jag hem till malin/krille på lite snack å en kaffe, tjötade sedan traskade jag hemåt igen gick in mot stan mötte Emma på hemköp köpte lite kvällsmat  å de blev varma mackor (toast) MUMS!!!
 
skulle kolla film men vi satt och pratadei flera timmar istället:) så trevligt å mysigt!!!!
 
idag då har jag jobbat bara ett kort pass så de var ingen större fara, åkte sedan hem till syrran med matte böckerna, å vi har suttit HELA DAGEN!! från ca 14-18.30 !! har vi suttit hemma hos aida och hon har hjälp oss!, gick faktiskt bra!, prov nu på torsdag å jag e sjukt nervös !!!! GE MIG GODKÄNT!!!! usch riktigt ont i magen när jag tänker på de.. usch usch...
 
nu hemma köttbullar potatis å brunsås, lingonn till kvällsmat:) 
 
bara massa skit på teven , jag sitter å kollar runt på resor , så sugen på att åka någonstans nästa helg!
någon som vill åka med mig?? : ) 
 
Lovilove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0