hallå ja!! viktresan..

yes viktresan som så många alltid pratar om ja de pratar jag också om,, (tyvärr) men ja inne på min tredje vecka nu å känner en stor motivation!, dagens aktivitet blev gång på 1 timma å 15 minuter, känner mig sååå pepp å de är 14 kg som ska försvinna!, och försvinna ska dom !!! WISH ME LUCK!
 
utöver träning så har de vart matte lektion idag, prov på torsdag,, usch så nervös jag är.. får ont i magen när jag tänker på de, jag drömmer om ekvationer, m å k värden .. grafer yes you name it!
 
pluggat hela kvällen , företagsekonomin , går väl bra bara så himla mycket uträkningar .. men men ..
 
blir lugnt de sista timmarna man är uppe , simpsons rullar på teven så ja soffläge hade nog inte vart fel.. 
 
hoppas alla haft en strålande dag ! Lovilove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0