fredags mys mitt i veckan!

onsdag idag, haft matte på morgonen, sedan satte jag å syrran oss å pluggade lite extra på biblioteket.. ahh jävla matte kan de inte bara vara klart!!! men men fick lirte gjort iallafall!
 
gick sedan hem, soff läge, rullade ner persiennerna, å satte på en film, så nu 2 filmer senare och en riktigt mysig frida, så blev de lagat lite mat också!, 
 
sitter å kollar alla olika utbildningar har hittat en som jag vill gå men går ju inte att ansöka.. så tänkte jag får väl ringa de å fråga hur jag ska gå tillväga!!
 
skrev mitt första prov i företagsekonomin nu i måndags, och hon har inte rättat de ännu!, sjukt nyfiken!!! så hallåå skynda på med rättningen!!!!!
 
Lovilove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0