Älskade James kim peterson

kom precis hem från malin och krille hade ett mejl från min fina vän kim, där jag nu har fått veta att hon har en hjärnsjukdom.. en ikke botningsbar sjukdom.. ja jag satt ner när jag läste, min ögon börjar bli svullna efter tårarna och de börjar bli svårt att se..!, Finaste kim. tänker på dig hela tiden vet hur mycket skit du har fått gå igenom och nu detta!? ska skit alldrig sluta hända fina människor...
 
måste träffa dig!, tänker på dig & Mia å hela din familj, kan inte tänka mig vad ni går egenom..
 
kim  har nu fått veta att hon har ca 1 år kvar att leva, men sådant kan man ju aldrig veta för säkert, alla mina tankar kim går till dig
 
en så fin människa som du förtjänar inte detta, alla orättvisor..
 
 
Du & jag 
<3

Kommentarer
Postat av: mamma

Det va inget roligt.Hälsa stora styrkekramar till Kim. Kram Mamma

Svar: nej .. de ska jag.
travelpartyhappy.blogg.se

2012-09-27 @ 09:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0