Tjollahopp!

mycket fixat;
 
fixat ny tid till besiktning av bilen, men precis när jag lagt på  så tänkte jag de att fan så mycket bättre att ta de sista dagarna i februari, för skulle jag få körförbud på bilen så har jag ju iallafall haft bilen i 1 år, vem vet de kanske är för mycket fel på bilen å för dyrt att fixa.
 
I morgon ska jag lämna in bilen för skade besiktning, Äntligen, så får se när de fixar den, å medans de sker så får jag en hyrbil:) underbart att glida runt i en fin ny bil ett par dagar:)) 
 
matte lerktionen gick äntligen bra!, de rullade på någorlunda:) Härligt, känns lättare att välkomna helgen !
 
sov gott alla ni fina nu firar vi Helg!!
 
Lovilove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0