tjoho å så var vi i gång!

igår skrev jag och krille in oss på gymmet, så idag är andra dagen på träningen!, åja tro det eller ej , jag gick upp i tid så jag stack till gymmet innan de var dags att laga lunch å dra till jobbet!, fatta stolt jag var!!!
 
det är just den latheten jag måste råda bot på, dessa dagar jag e ledig hela förmiddagen , att jag fatiskt tar mig till gymmet, känns så jävla  bra!!! i morgn bär de dit igen, just you wait inom en snar framtid så är jag den tjejjen ni vänder er om och glor efter:)) höhö
 
Annars idag stack inom kim på en kaffe innan jobbet, tjötade lite om allt och inget, hon har vart i stockholm å kollat lägenhet i helgen så får se om de blir något där för henne:))
 
typiskt att man ska plugga och itne alls har en chans att komma in i stockholm ananrs hade jag lätt flyttat med,, saknar dig redan kim , fastän det är långt kvar.. men men weather girls forever!!!
 
duktiga jag har precis pluggat lite matte:) klarade till och med av talen WOHOO!! , så ja tidig säng idag för det är matte lektion i mon tidigt,, + ska plugga företagsekonomin efteråt med en klasskompis, så ja plugg dag .. 
 
sussa gott på er!
 
Lovilove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0