smile at me

underbart att vara singel?
 
alla har vi olika svar på denna fråga, men ja för det mesta, fördelarna  till singel tar många gånger överhanden, men även fördelarna med ett förhållande,
 
den stora platsen i sängen som fylls av en kramande varm kropp, en som viskar god natt
Värmen när någon håller om en, vaknar upp till ett leende , ligga i sängen prata inte kännas dumt för att jag ligger här själv och bara degar, med någon blir de hela mer meningsfullt.
 
filmerna man kollar på , skratta med någon på de dära speciella viset, , smsen som får det att pirra i kroppen, 
ja en pojkvän hade varit bra i många anseenden, men sen så är ju alla bra upptagna, så då tycker jag helt plötsligt att jag klarar mig bra utan !, 
 
Jaga efter något som jag inte vet jag vill?, jaga över huvudtaget? nej nej inte min grej,  
 
Kommer du så kommer du !, ser helst att de blir om några år, när jag känner att jag är klar!
 


kollat på snowhite and the huntsmans, jättebra tyckte jag!, i ska verkligen försöka sova tidigt, skriver de ofta en fan de händer ju aldrig!, suck suck , en film till iallafall 
 
Lovilove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0