produktiv dag!

ja herre gud dagen har flugit iväg, matte på morgonen sedan följt av företagsekonomi , gjorde klart alla upgifterna , så de känns sjukt bra, fått gjort jätte mycket, så nu på fredag ska jag ge mig på bedömningsuppgiften!
 
stack sedan hem till syrran, och nu har vi bokat LONDON!!! måndag då bär det av!, måndag - Torsdag och så tar vi en dag i köpenhamn när vi ändå är på gång! längtar !!!
hittade ett jätte mysigt hotell i näehten av Nothing Hill!, alla vet vilken film jag tänker på ???
 
Julia roberts & hugh grant!! åhh myspys film !!!
 
for sedan till kim ute på kontoret fick kopierat lite papper och utskrivet biljetterna, massa kaffe och tjöt, 
 
Maxi flygstaden fick också sällskap av mig, lite snabb handling för ikväll för då kom malin å krille med barn på middag , Pasta med pastasås, lätt och såå underbart gott, så där slapp man laga mat till jobbet i  morgon :))
 
nu har de precis begett sig, jag har hunnit med att skicka in en uppgift till företagsekonmin, och teven rullar på för första gången på länge.. GOSSIP GIRL ÄR SLUT!!! gaaah blir tokig kollade issta avsnittet inatt och nu är det bara att vänta på säsong 6 !! SUCK SUCK
 
så ja antingen ska jag ge mig på filmerna eller kanske TUDORS?? kanske filmerna först serier tar ju lite längre tid.. 
 
de löser sig nog, minsta problemet om man säger så höhö
 
kanske lite mera plugg sen e de fan ett försök till tidig säng!!
 
Lovilove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0