matte,städ,tvätt å ja vad mer roligt kan man tänkas?

haft matte i morse, gick över förväntan .. pluggade på som aldrig förr å de gick faktiskt bra.. 
 
vet inte om jag nämnt de minns inte men i torsdags fick vi tillbaka provet!! i matten! JAG FICK GODKÄNT m om jag nu sagt de så ja då säger jag de igen JAG FICK GODKÄNT är så sjukt jävla nöjd!!!!!!!
 
degar just nu , lite paus får man ta, städar å röjer rensa å skit fan vad man har en jävla massa skit, men börjar bli mindre för jag börjar bli en jävel på att slänga "ondögia" saker!! så ja tomt börjar de bli men tommare ska de bli!!
 
ska nu sätta full fart också med ett nedladdningsprogram så jag slipper vänta på akward!!! 1 avsnitt i veckan WAY TO LITTLE!!!!
 
lovilove 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0