jävla greys!!!

sitter hemma med jessica och har precis kollat på greys,, asså fyfan SLOAN!!!!
 
har inte följt greys till punkt å pricka men tillräckligt.. asså aaaaah jävla skit serie tar bort den bästa, Sloan var perfekt , perfekt karaktär!,, gaaaah men men livet går vidare .. suck suck , nu blir de att streama greys för hålla mig en vecka e helt omöjlgt..
 
suck suck
 
dagen har varit innehållslös/rik , matte sedan en kaffe hemma hos mallan å krillan, hem en sväng , sedan till daniel på en kopp te, och hem igen haha jävla flyg fram å tillbaka..
 
i morgon då ska jag och krille skriva in oss på gymmet så nu jävlar och ja jag har tagit före bild, den kommer upp när jag är nöjd med mitt resultat,, suck som man ser ut hahha, komplex ja lite!?
 
men vet ni vad vi ska lyckas å nästa sommar är det mig och krille ni ser som spelar beach volley boll på tylösand!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0