helgens bravader!

i igår så var de tidig morgon, hämatde upp krille å neo å så körde vi mot skogen för idag var de svamp plockning som gällde!!, vi gick och vi gick , och varken jag eller krille är några svamp kunniga så va fan ska man leta och vad fan kan man äta??
 
efter mycket om och men så ringde jag kim hon skickade en bild på den svamp hon plockat, och ja vi hittade en jävla massa svamp!! 1,8 Kg hittade vi !!! , bara så jävla tråkigt när man sen gör i ornding svampen så blir de ju så lite.. men men bara ut igen , får hitta en passande dag i veckan,,
 
annars igår så firade vi krille som fyllde år i veckan, vi åt tacos, sedan kom malins föräldrar, drack lite vin å hade hur trevligt som helst, stannade kvar där för de jävla regnet vägrade ju att upphöra, så ja idag har vi haft en sego dag i soffan bara tv och mys, 
 
goda mackor/frallor till frukost, ja en ritkigt mysig dag, nu e jag hemma och laddar lite för en jobbe dag i morgon !!!!!, 
 
försöker lägga in bilder från mobilen till datan men lyckas inte så jävla bra  jag behöver hjälp!!! får ringa danne någpn dag .. well well så ja massa bilder kommer så småningom ploppa upp:)) 
 
Lovilove folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0