Har folk fått körkort i flingpaketen?

Ja asså nu börjar jag fan undra vad som har hänt med halmstad och dess biliister???? blev ju som sagt påkörd för några veckor sedan och nu detta.. kommer denna gång in (också på en willys parkering) , samma sak jag kör in på parkeringen och då håller en idiot på att köra rätt in i mig när han backar ut från sin parkering!!! HÖRT TALATS OM ATT KOLLA FÖRST KANSKE!?!? så nära att ta min andra sida på bilen , suck suck, Kanske uppkörningen har blviit för slapp, de ger ut körkort till allt å alla, eller så är de alla äldre som fan inte minns hur man kör bilen!!! , gaaah blir tokig på alla jävla bilar!! och ja jag är en perfekt förare ^^ Lovilove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0