fyfan vad vi är bra!

ja och idag fortsatte vi kämpa på, kilona rasar projektet är i full gång och det känns så jävla bra!!
 
45 min kondition sedan lite ben + strechning.- så på fredag ökar vi tempot till 60 min kondition!! känns så jävla bra !!! ska försöka gå till gymmet så gott som varje dag, fast som de ser ut nu så är det torsdagar och söndagar som jag inte kan komma iväg för då har jag jobb + matte hela dagarna.. 
 
men å andra sidan en vilo dag då å då e inte fel heller. får helt enkelt gå ut å gå någon timme med jobbet så är ju de avklarat!!! 
 
nu bubblar kalopsen på spisen mums!, malin och krille kommer hit på mat, så jag förbereder, doften fylls i lägenheten å jag blir hungrig nu!!
 
greys ikväll är ni laddade!!!! !!! 
 
Lovilove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0