bra jobbat!

världens drygaste matte lektion ,, suck suck fattade ingenting idag, gaaah blir tokig, de har ju gått bra de senaste 2 veckorna, har hängt med och de har kännts bra.. men idag NADA!!!; suck suck, ser inte fram emot provet, 
 
pratde med en klasskamrat, å vi sa de att vi skulle börja sitta tillsammans på biblan hemma hos folk eller ja whatever, för alltså fan jag kan inte plugga något hemma,, suck suck,, GE MIG STYRKA!
 
stack till gymmet PLUS POÄNG! - simmade as härligt, sen en härlig tid i bastun, , minus var väl att alla skolor i hela halmstad hade sin simlektion idag, suck suck sitter i bastun så kommer de massa små tjejer, 
 
- kom vi bastar
- nej de sitter en naken tjej i bastun vi tar ångbastun!
 
asså? vadå naken brukar man inte basta utan kläder? , står till och med en stor skylt INGA BADKLÄDER I BASTUN? eller asså är de jag som gör fel? blir fan förvirrad hahah men jaja jag fortsätter bsta naken,,:)
haha
 
kaffe sedan hemma hos malin / krille, nu hemma röjt upp lite och ska kolla lite på skolarbetet, men tro ja ena ögat är på gossip girl haha
 
Lovilove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0