B&b quis

haft en jätte trevlig kväll, god mat på gastons, jag beställde biff minute!, stek, med chili bearnés sås, pommes grönsaker, åhh så gott, till detta husets röda! allt satt där de skulle! jätte gott var de!
 
 
vi gick sedan till b&b men de visade sig att de var video quis så ja varför inte!, gick väl någorlunda bra, vann tyvärr inte men men bättre lycka nästa gång!, 
 
avrundade kvällen å nu har jag kommit hem känns skönt för nu e jag lite trött , kanske man för en gång skull kan få sova!, ska man verkligen behöva ta ett glas vin + öl för att känna att nu kan jag sova!? suck suck
 
farlig ovana...
 
i morgn blir de svampplockning! önska oss lycka till att i vi hittar en massa svamp!!!!
 
ja just de skulle ju börja med träningen idag men både jag å krille var sjukt sega å trötta så vi bestämde oss för att ta de på måndag istället, för de had blivit att vi hade tränat idag å sen skulle vi inte haft tid förrän måndag, så men på måndag då sparkar vi i gång osss
 
längtar till den dag då jag stolt kan visa upp före & efter bild och känna fyfan jag lyckades!!!!
 
mer om träningen sen när den börjat nu ska jag somna hade jag tänkt , och ja VAKNA UTVILAD hade vart en dröm!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0