AWKWARD!!!

en jävla bra serie m har suttit hela eftermiddagen å glott på denna underbara serie ! tack Kim för den bra streaming sidan !!!:)  visst mitt internet var självklart inte de snababste men jag lyckades till slut å nu kan ajg knappt bärga mig till nästa avsnitt släpps!!!!
 
TEAM MATTY!! höhö
 
haft en kanon dag på stan lite matte plugg på roberts med kim (verkligen lite matte å mycket prat) , solen har tittat fram idag å man kände hur energin laddades inombords, tog oss en runda på stan jag hittade 2 jätte fina överdelar, på bikbok, en blus och en tjocktröja! 
 
har idag med gått egenom min frys/skafferi och gjort en mat lista nu så jag verkligen äter upp allt innan jag köper nytt så nu har jag en mat meny tills tisdag nästa vecka:) några undantag när man är bortbjuden på middag å dylikt ,men snart så får de bli en lång dag  affären å handla hem för ja tomt är de och tommare ska det bli, 
 
det ända jag måste handla nu är frukt i mängder, mellanmåls snack..
 
Visste ni att man kan öka sin förbränning genom att vänja sig vid lägre rumstemperatur? hade jag ingen aning om eller rättare sagt , så har jag aldrig tänkt på det,  så det är ju bra tt jag alltid har öppet fönster hahah..
 
1 kg borta som sagt men fan så mycket mer ska de bli! 14 KG!!!!!!
 
nästa vecka ska jag och krille skriva in oss på ett gym, denna gång känns de bra efter mycket funderingar, 
skäl 1 . jobbar inte 6 dar i veckan så fan så mycket mer tid
skäl 2. pluggar bra tider vilket ger ett bra utrymme+ tid till träning
skäl 3. första gången som jag faktiskt är riktigt jävla motiverad!
 
har också tänkt de att jag ska köpa hem en våg istället för at gå och betala hos viktväktarna, har ju alla böcker allting, så tänkte testa de, funkar de inte utan pressen från dom så e d eju bara att gå tillbaka.. 
 
så ja inköpslistan lyder, våg, måttband, frukt! 
 
hoppas man kan sova inatt då utan konstiga drömmar.. och nej har inte skrivit om dem alldeles för konstiga för att kunna få de nedskrivet.. men men 
 
matte lektion i morgon tidigt, så ja nu får gärna john blund komma och besöka mig!
 
Lovilove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0