tjänar massa pengar

nu har jag äntligen fått hem alla slutgiltliga papper angående när jag blev påkörd, 
 
fick 2 alternativ jag kunde välja mellan and check this out,
 
Alternativ 1 , du får 6000:- och behåller de skadade fordonet
 
alternativ 2. du får 7500:- och vi behåller de skadade fordonet.
 
:) fatta bra , jag har valt alternativ 1, och ja bilen betalde jag 3500:- för så där är bilen betald + att jag köpte nya däck till henne, så nu inom en snar framtid har jag fått "betalt" för min bil, hela bilen + däcken!!
 
bästa som kunde hända att jag blev påkörd hahah


nu idag gjorde vi sista provet i företagsekonomin , skit svårt, riktiga kugg frågor men nu är de gjort , så spännande nu att se vad man fick allt som allt i kursen !! hoppas på minst ett B,
 
gick sedan till väglednings centrum, så nu har kag anmält mig till företagsekonomi 2 och rätt i samhället, , dessa börjar i december!!, matten kunde jag tyvärr inte boka in den ansökan öppnas upp den 19 november, så de får ja fixa då!; ja känns väldigt bra just nu de rullar på som de ska!
 
handlat med mamma , kollat runt lite på flygstaden, träffade sötaste MELINA på maxi, gud vad tiden går snabbt bara 2 veckor sen jag träffade henne men herregud vad magen har växt!!! så underbart!!! LOVE!
 
ikväll blir de middag med underbara vänner!!
 
lovilove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0