Tisdag

ja nu var de bestämt amanda följer med till Gambia!, fyfan vad roligt så i morgon ska jag ringa ving å boka in henne, nu skulle de inte förvåna mig att på dessa 2 dagar från att de fanns plats på flyget att de inte kommer finnas,. så HÅLL TUMMARNA!!
 
amanda åkte precis hem till sina föräldrar, var inne på en kaffe, å lite tjöt, jag sitter försjunken i soffan å hatar tanken på att de är onsdag i morgon = Tidig matte lektion.. suck suck
de senaste dagarna har jag fan fattat noll... och e sjukt nervös för nästa vecka då jag ska ha mitt nationella muntliga prov.. suck suck.
 
och aj just de jätte besluts ångest över hur jag ska göra på nyår.. ska jag va med malin å dom? eller fredrik? eller dra med amanda till helsingborg!? .. suck suck allt för 1 jävla dag hahah
 
Lovilove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0