Tisdag

underbar morgon , frukost å kaffe med amanda, sedan försvann jag bort mot gymmet, kondition å ytterst lite styrka men de var en lagon å skön morgon , åkte sedan hem lagade lite lätt lunch, drocg in till salongen å åt lunch samman med amanda, 
 
Mamma kom å klippte sig +färgade håret, blev jätte bra !,  jobb idag också. tiden gick snabbt. lika fort hemma igen kändes de som , pluggat lite matte, borde väl plugga lite till men suck så trött jag är på de.. fan vad jag bara vill klara de.. skriftliga är nu om 2 veckor, å ja jag måste sitta med matten nu fan varje dag !! 
 
American pie -naked mile går på teven, å jag e helt slut så de fick duga att kolla på, orkar inte ens zappa. har förhoppningsvis en person som kan ta min lägenhet redan vid årsskiftet , (lite innan) så ska nu bara ringa å prata med martina så jag kan få komma in i min nya lgh lite tidigare, , får hjälpa henne om inte annat :)) De ska nog bli bra !
 
tidig säng idag, så fort filmen slutat ska jag krypa från soffan till sängen å förhoppningsvis somna som en liten prinsessa!!!
 
Lovilove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0