Onsdag

herre gud vilken lång dag, först hade jag matte 8-10 sen så åkte jag å amanda å tränade , sedan en dusch + lunch, sen var det iväg igen mötte upp anita igen på biblan å vi satte oss för att fortsätta plugga matte, så duktiga vi har varit idag satt ända fram till 16.00 !!!!  gick sedan till amanda på en kopp kaffe, hon hade sin sista kund och var klar strax efter fyra, vi åkte å handlade lite till de sista vi behövde, för ikväll då blev det ugnsfalukorv !!!! med potais mos, fyyy så gott de var , skit länge sen jag åt de, mums mums, det bästa är att de blev över så jag har färdig lunch i morgon :)))) couldnt be better !!!
 
 
Åkte till malin & tog en kvällskaffe följt av massa tjöt å mys, enya var på så mysigt humör, sötaste ungen , när hon ler så smälter jag, till och med att jag kan se fram emot att själv ha barn en vacker dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0