ohh yes!

guess what, har förhoppnongsvis fått en ny lägenhet,, jag håller varenda kroppsdel i lyckotecken, hyran ligger på 2650:- allt inräknat, å de är et sovrum, kök, + vardagsrum!!!!! kan ni fatta!, just nu betalar jag 3800:- för ett rum med koksvrå!!!, så ja jag e sjukt peppad för denna lägenheten, 
jag ska ha den!!!!
 
i morgon ska M ringa till sin hyresvård smöra rumpan av sig, , sjukt nervös e jag, fan så perfekt att få denna lägenhet!!!! gaaah..!
 
mysig kväll, kim å jag lagade kyckling/curry gryta, kollade på twilight breaking daws part 1, bara massa mys!
 
i morgon blir de twilight PART 2!!!!! ser fram emot de jajamensan!!!
 
nu snart kvällen å natten en dag i morgon . träning först å sen bio mys!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0