Lördags Mys

härlig helg, igår , satt vi här hemma kim ja  å amanda, drack vin åt god mat å hade de underbart, när klockan blivit mer å kroppen fyllts med vin så drog vi in till staden, det blev Bond!  fyfan vad roligt!!!
 
nu bor sötaste amanda hos mig, problem med hennes rommie, så nu e vi 2 i min lilla lägemhet!, myspys!!!
 
de blev efterfest inatt hahah fyfan , suck hemma vid 06.00, då lagade jag pommes å bea sås, så jävla gott var det!,
 
somnade sedan soms tockar allihopa, jag kim amanda å nimrod så klart!,
 
idag ahr jag hjälpt maria ute i stugan vi har röjt som fan de e fan färdigt!!!:) välförtjänta så satte vi oss på harrys! 
kycklingvingar!!! fyfan vad gott, tack maria !!!
 
nu har de vart soffläge å mys till teven , chips å dipp, julmust, popcorn , 
 
kort å bra idag mer i mon 
 
lovilove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0