jävlar vad duktig man är!

herre gud så flitig man är, träffade anita på biblioteket i morse vid 11, blev klara vid 15.00, vi är äntligen färdiga med bedömingsuppgiften till företagsekonomin!!!! LYCKA!!, vilket slit men äntligen, hann klämma in någon timme med matte också!!, 
 
sedan gick vi till mc Donald vi tyckte vi var förtjänade en hamburgare:) !  träffade sedan amanda snabbt betalade för min klippning å färg jag gjorde förra månaden, så nu var de avklarat!,
 
hemma sedan igen duktig som jag faktiskt har avrit hela dagen satte jag mig och plugga matte, har ju prov på måndag SKA KLARA DE! så kände efter en "vecka" ledigt så fan måste verkligen plugga så man känner att man har någon chans, så nu har jag repeterat nästan ALLT!!! , har några få sidor kvar sen har jag gått egenom alla kapitel som vi har prov på . och guess what !, jag kunde de!! vissa delar jag gjorde fler uppgifter på än andra men i de stora hela så har jag fixat de galant!!!!
 
nu ser  matte provet lite ljusare ut!!:) men ja mer plugg i morgon , !! innan det bärs av på halloween fest ! och ja MASSA bilder kommer!
 
försöka slapp i soffan nu men känner att matten ändå lockar lite ahha , faktiskt lite kul , vad har hänt liksom? :) 
men iallafall folk ha en underbar fredag 
 
Lovilove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0