Full rulle!!

började dagen med matte, gick väl så där. jävla skit egentligen men men , är nu klara med ett kapitel å i morgon ska vi påbörja  ett nytt. suck suck å jag är typ helt off med detta ena kapitel, så ja har mycket att plugga å ta igen !!
 
körde sedan mot gymmet, å ja vad händer då, stannar bilfan i sannarps rondellen, (den stora) FAAAAAAN
 
precis när jag skulle börja putta skiten så stannade 2 trevliga killar å hjälpte mig putta bilen ur rondellen till sidan Tack de finns lite mänsklighet kvar !!!
 
sedan kom söta anita , skulle då köra iväg å hämta bensin ja självklart då har jag glömt plånboken hemma.. suck scuk 20 kr i fickan . VA FAN INGEN MEDVIND???
 
men ja fyllde på en liten pet flaska, tanakde å bilen starta, kom halvvägs hem eftersom de var så lite bensin men nu stod den bara något kvarter bort  ifrån min lägenhet sååå AWSOME!!!
 
ingen träning efter denna jävla morgon haha well well
 
lagade  lite lunch sedan plingade jag amanda å kollade om hon hade tid för färgning av min utväxt å ja de hade hon , väl där nej då tyckte hon vi skulle ta hela håret så varför inte! ni såg bilden! jag är sjukt nöjd!!!!!!!
 
Martina rngde om lägenheten den jag vill ha,, and guess what den är MIN!!!!! lyckan är obeskrivlig!!! flyttar in i slutet på december men ska försöka skynda martina lite så jag kan komma in lite innan nyåret!!!! 
bortsett från bilen så ja de har varit en otroligt bra dag !!!!
 

Kvällsmat med amanda kött å pommes fyfan vad gott de blev!!!:))) !! greys, tjat, mys PERFEKT Kväll!!
 
Lovilove
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0