...

Äntligen fars dag över.. tänkt på dig hela dagen, min älskade pappa,,, jobbig dag med bara en ända stor påminnelse, till och med reklamen på teven påminner mig om du inte är hos oss, saknar dig så de gör ont, 
 
tänkte åkt ut till din grav idag, men ville inte, hatar att se din sten, din sten med ditt namn på, datum, saknad, hatar det. 
 
har pratat med dig hela dagen, hoppas du var där å lyssnade, 
 
min fina pappa, längtar till dagen när jag är gammal, somnar in och vaknar på den sidan där du är, , 
 
saknar dig..
 
det känns bara så jävla tomt, sen kan jag itne låta bli att "hata" alla andra som ska hem å fira farsdag osv, avundsjuk är väl rätta ordet,, 
 
jobbig jävla påminnelse varje dag men idag var fan värst på länge, 
 
Älskar dig
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Fin bild på er.Kram

Svar: tack mamma
travelpartyhappy.blogg.se

2012-11-12 @ 08:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0