ännu en söndag slut...

jahopp, söndag kväll, igen... va fan tiden flyger ju iväg, vad hinner man med egentligen.??
 
i fredags så var vi ute och åt på Svea, himla trevligt, gick sedan till ahrrys, tog en öl, klockan var så lite så vi gick hem till mig tag några glas vin, sedan försvann jag å kim in på sta igen, gick till asian, träfafde en gammal klasskamrat, himla roligt!! ahha lilla söta jonas!, han och jag hånglade när vi gick i 3:an , ja eller hur kan jag kalla de hångel ? hahah,
 
vårt första hångel hahha, i kims garderob, så jävla dumt, hah sånna minnen är roliga att prata om,,, kännt jonas länge synd man inte umgås mer, fårr väl ringa upp honom å ta en kaffe:) få igång vänskapen igen , hade vart trevligt!..
 
lördagen gjorde jag inte många knop.
 
idag jobb-
 
sedan hem till sötaste familjen Johansson, idag avr de namngivningsfest för lilla Enya Elly Johansson !!
massa tårta å bakelser, kaffe,läsk, ja ALLT; 
till följd av detta när allt andra folket hade begett sig så åkte vi å köpte pizza, perfekt har jag med till jobbet i morgon, slipper man laga mat :))  matte i morgon å sen direkt på väg till jobb, så måste komma ihåg att ringa melina, å avboka vi skulle ha mat å myskväll i mon , men självklart glömde jag bort att jag tagit ett extra pass, 
brukar ju vara ledig på måndagar,, så ja påminnelse RING MELINA!! :)  
 
så natti natti 
Lovilove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0