tjoho!

truckutbildning AVKLARAD!!:) haft en kanon helg/vecka i gbg hos finaste linda:) myspys, också då självklart med lilla amanda!:)
 
lite fest i fredags med fredrik. han bjöd på live show till sin underbara musik :P:) tihi--
 
hemma igen jobb å  jobb. har så ont i mina händer, känns som de går sönder, vaknade upp i morse att båda händerna hade somnat, fatta äcklig, kunde fan inte stänga av alarmet. suck suck.
 
bilen e ny servad, nya sommardäck och ja de återstår bara månadens räkningar. sen e de slut betalt!
 
på söndagen flyttar jag äntligen in i min llla lägenhet ska bli sååå skönt! äntligen komma iordning!
 
idag så har jag krille neo snabbt varit å gungat, postat mina papper till A-kassan,, myspys!
 
nu blir de soffläge och vila krafterna till morgondagens jobb,
 
13.00 i morgon skriver vi på kontrakten för pappas hus, nu e det sålt och färdigt. :)
 
så de blir ett kort arbetspass i morgon å sen e det äntligen helg!!!!!
Trackback
RSS 2.0