länge sen sist..

ja vad ska jag säga, haft tusen bollar i luften exakt hela tiden!! men nu sitter jag hemma hos mamma och myser och har lite egen tid , har badat:)
 
massa update!
 
jag ska inte till norge igen - har bestmt mig för att söka jobb + lägenhet här hemma i halmstad,
 
Har fått jobb:) jobbar på reklam service, inte fast jobb men har jobbat nu redan i 2 veckor med denna och har fått nästa också:) WIIIIIIIIIIIIE
Har fått lägenhet:) - Flyttar 1 april - CILIE NÄR DU KOMMER SOM VI SKA KOOOOOOOOOSA OSS!!!
 
bodde hos kim först men nu ska jagbo hos mamma tills jag kommer till min lilla lägenhet:)
ska bara bo i den tills jag hittar en jag vill köpa!:)
 
kaffe nu annars somnar jag, alldeles för tidigt för de , då vaknar man väl som inatt vid 03.30... suck suck
lovilovesnart ses vi fina cilie!!
Trackback
RSS 2.0