Amsterdam !!

amsterdam e en helt otrolig stad !!, bor hemma hos  finaste Ellen, hennes hus ligger precis vid en av alla de manga kanalerna som finns i amsterdam , saa fint !!! ner jag km hit sa hemtade ellen upp mig fra flygplatsen , vi drog sedan till hennes jobb , hon lagade god frukost till mig och sen borjdae hon jobba>) jag hjelpte henne lite i kok och i baren , fyfan vad kallt det er jemfort med thailand, sa jag gick en promenad pa 45 minuter utover de sa stannade jag inomhus,, inte vert att vfrysa haha.

borjade dricka lite ol sa gott!! , sen  kom de mer folk , blev lite fest ellen slutade entligen att jobba, och vi stannade kvar pa baren en sveng, henens venner jette trevliga, vi var vel hemma sen vid 22.00 och at de goaste kottbullarna !! ellen hade gjort dem till mig MUMS!!!!

cyklat och gatt igenom typ hela amsterdam , sa fint, sett anne franks hus, var rembrandt  bodde samt var han satt och malade en av alla hans malningar,

kyrkan torget ja allt!!  vAR  nog ute och gick i 4 timmar!!! ,

JET LAG! ja tack fyfan vad jag sov, somnade vid 4 vaknade vid 21, somnade nigen vaknade 23, sov till 06.00!!! what a day!!!

men idag blir de rundtur med sihem kompis till Ellen ,

far itne glomma hard rock cafe !!!! lovilove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0