Vu vet hur man röjer!!!!

Igår var de fest så de stod härligt till!!!! Vi började med mat och drink / öl .. Tog sedan tuc tuc inåt alla barer. Tog en öl sedan tog vi buckets!!!! Bucketsi mängder redbull vodka, sprite vodka, rom cola!!! Kim fick äntligen röka vattenpipa, träffade ett par tjejer från USA , trevliga som fan!  Ja nu satt vi där vi satt drack som vi aldrig sett dricka förr pipa och rökmoln,, dansade och hade as kul, gick vidare längre ner på gatan... Och nu de bästa sitter ute och röker ska gå in igen och totalmissar denna stora skylt och ramlar rätt över den verkligen total pladask!!!! Hela knät upprivet blodet forsar tänk när man rakar och skär sig så mycket blod de kommer då, detta var ett vattenfall ! B Uck men torkAde bort de och fortsatte att fest!!! Alla totalfulla!! Festade röven av oss! Väl tuc tuc och hem då ska vi bada i Poolen!! Ett snabbt dopp sen skulle jag in fast inser inte Tt de är ett *litet* stup, Allan försöker stoppa mig men hinner inte de slutar med Tt vi båda ligger på marken Allan då som slängt sig för Att ta mig hamnar underst Så ja inte så ont gjorde de haha!!! De e en kompis det!!!! Efter denna kväll sov man gott !!! Idag har jag sjukt ont i benet!!!! Pratade med mamma skämtade att jag brutit benet, stackars mamma grät hihi förlåt mamma skojade  bara lite!!!! Sorry tihi älskar dig ska ALDRIG mer göra så!!! Men ont i benet har jag!!!!  Vilken kväll !!!!!

Kommentarer
Postat av: Cilie

galna kvinna :D bra du koser deg fridis! :)

2012-01-12 @ 19:06:29
URL: http://travelpartyhappy.blogg.se/
Postat av: Frida

i know !! kunde fan inte ga igar!! luite bettre i benet idag .. hahahah fyfan

2012-01-13 @ 04:45:24
Postat av: Mamma

Bra att du inte skojar med lilla Mamma mer. Du e ju så långt borta så jag kan inte hjälpa dig.<3 <3 <3

2012-01-13 @ 20:10:04
Postat av: Frida

nej da jag lovar !!!! , tihi!!

2012-01-14 @ 11:54:45
Postat av: Cilie

hahaa ja frida om du sier noe sånn der en gang til er jeg nødt til å fly til deg på direkten;) <3 masse masse kjærlighet til min elskede fridis fra meg :) ^^, <3

2012-01-15 @ 13:41:00
URL: http://travelpartyhappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0