Vi överlevde natten

Efter vi ätit (beställde hamburgare hihi) så gick vi för att se oss om om de nu fanns någon civilisation 2 km senare -- Hello Hello welcome och de äntligen kom förste baren tom men öl och musik fanns där så där stannade vi kortspel och några flaskor öl senare så trillade vi hemåt, såg jätte söta hundvalpar, stod och kelade lite för länge för Sen hörde vi mamma hund börja skälla vi la benen på ryggen och sin fick man lite andnöd hahA väl hemma så gick vi upp till vår hydda. Upptäcker sen då att dörren går inte att få igen så vi fick lägga ena backpacker väskan som stopp så inte dörren skulle flyga upp, för ha självklart så skulle de blåsa inatt ,, men som sagt vi överlevde natten varmt som fan men inga ormar eller andra otäcka djur låg jämte mig när jag vaknade så jag e glad, precis ätit frukost och ska ta mig ett dopp för guuud vilken varm dag de är!!!!! Ha de underbart lovilove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0