Underbar tid

Ytterligare envecka har gått. Vi har gjort massa roligt . En kväll så stack vi in till stan kollade agogo show . De började med två killar som dansade sensuellt.  Duschade och tvålade in varandra. Himla bra om ni frågar mig. Sen blev de mera ös då kom "kvinnorna" in och hade show. De sjöngs dansade och herre gud vad fina kläder de hade!!! En hel kväll där sen vidare.. Himla nice vi gick sedan och åt sen blev de hemåt alla trött som svin..
Just de vi var på bio också kollade på Steen man skit bra. Minns inte om jag sagt det. Men men.  Vi äter gott hela tiden . I aikväll sitter vi hos ekkas moster blivit bjudna på mat. Aaaaa Gud så god mat,!!!!
Igår blev de fest stack till ett ställe som heter differrs jag och Kim blev bjudna på whisky usch usch.. Sen mådde Frida inte så bra.. Jahaja usch usch dansade och hade sen blev de taxi /tuc tuc hem .. Sov idaglänge. Kroppen fick vila från solen lite..
Pappas hus kommit ut nu. Väldigt fina bilder
Saknar dig min älskade pappa.
Vill ha dig här
Har ditt foto med mig. Så ja du fick resa till Thailand du med. Vet att du e med mig. Att veta de känns lite lättare..
Älskar dig
Saknar dig
Oc ja mamma som du förstår allt e jätte bra . Och brun börjar hon bli hihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0