Træffat Nina !

nu har vi æntligen træffat nina !!, nu ska ni høra!

nina ringde hærom dagen , hennes man e sjuk :( så hade hon berættat detta før sin granne) att vi då egnetligen skulle bott hos henne nu nær vi var i huahin, men eftersom mannen e sjuk så har de itne gått. hennes granne bjød in oss hemma hos honom, !! fatta snællt! så ja nu har vi vart en svæng hemma hos nina sett hur dom bor ! jætte fint !!!
och nu sitter vi hemma hos Sindre! jætte fint hus, fin stor pool uteplts, utomhuskøk, internet, ja allt e perfekt och vet ni vad
vi har eget sovrum med STOR sæng !!!!! vilken lycka !! sindre e jætte trevlig !, ikvæll ska han ha inflyttningsfest!! vilken vi också e bjudna på! , nina och hans-erik kommer också och antagligen hela området, bara norska :P heheh
ska bli riktigt roligt!!!

ibland har man tur, ska stanna hær tills den 2 februari!. helt perfekt kan inte bli bættre, slippa kackerlackorna från vårt førra rum!, snacka om paniken nær jag skulle på toa, en kackerlacka!! inte fan kunde jag kissa sen , var tvungen att hitta en annan toa  ! så ja nu e man i PARADISET!!!!

see you later !! love you

Kommentarer
Postat av: Kim

Var det på My friends guest house? Minns du när jag följde med dig och duschade första kvällen? Då såg jag en kackerlacka uppe i högra hörnet men jag tänkte att det är inte värt att säga någonting om det, så jag lät dig duscha klart i lugnan ro. Jag vet ju hur du har det med nerverna ;)

ÄLskar dig! Ha en underbar fortsättning på resan så ses vi ganska snart :) pusspuss

2012-01-27 @ 16:25:20
Postat av: Frida

usch nej de var de inte !!!!! tack !!! jag ælskar dig ! hade jag vetat de hade jag aldrig duschat!!!! detta var i huahin,, usch sæger jag !!! ja då min kæra vi ses snababre æn du anar !!! du e min !

2012-01-28 @ 10:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0