Thailand beginns!!

5 dagar i thailand. and im loving it !!!

kom till ekkas hus i torsdags, sooo fint hus !! pool, utomhus kitchen, alla har eget badrum, fin moblering allt e mer en perfekt!!!

tog de lugnt pa kvallen var hemma och myste, fredagen kom snabbt da var de dags for NEW YEAR!!!! handlade mat, och kopte dricka till kvallen, massa mat blev det. och en massa dricka, drog in till staden, WALKING STREET. ahh vad jaf saknat detta !!! alla SHemales och aj allt!! stripp polar, drickan rinner ! underbara menniskor!!!!

kom hem, 06.00 suck suck, gissa hur lange vi sov >P  16.30 !! hahaha soo javla skont!!!!

idag har vi varit ivag pa en o med baten, badat och haft de underbart!!!

och nu antligen ocksa fick jag tag pa en data ! , men ja sjalvklart ingen som e inne ,suck suck  , men mamma du blir nog lite glad att jag hann skriva lite idag tihi!!!

ikvall ska vi dricka massa ol ata gott, och ha charader!!!!

ME LOVE THAILAND!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej min älskade dotter. Äntligen fick jag läsa några rader. Som du skrev mamma blir glad.Jag trodde jag hade skypen på men just de det va inte min skype som va på det va din haha. Jag va och handlade när du va inne på fb. Älskar dig <3<3<3

2012-01-03 @ 09:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0