sol och bad hela dan !

igar tog angelica en laaaaang powernapp pa ca 2.5 timmar,. sa jag bjod ut varan granne pa en ol !. hon kom sen ngn timme senare..  veldans trevlig kvell, god ol och trevlig var han , eugene, kom fra kasakstan..

idag avr de uppe emd tuppen eller ja iallafall jag.. angelica du e en somntuta!!!!

hon vegrade att ga upp, jag gick och at frukost, satt och leste min bok sen vandrade jag ner till stranden. treffade en jette trevlig dam som hette Ellen kommer fra holland, hon reser sjelv, sa ikvell ska vi ut och eta och dricka goa drinkar !!

angelica dok tillslut upp hon ocksa>)

nu snabbt inne pa datan pa en travel agent och ska hora mig for exakt sa vi inte missar grensen nu den 19 . leste ngt att den stenger 17.00 sa ska prata med henne sa jag har allt figured out!. angelica gick till rummet, duscha kanske? dont know!

sa ja de e planen ikvell god mat trevligt sellskap !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0