regn+sol

idag så gick vi till stranden strax efter 10. halvdåligt väder och ja självklart efter inte många minuter så fick jag första regn droppen på mig.. suck suck och så mycket var de med den statistiken om att de bara är 1 regndag i januari!!! gick istälet och åt frukosten som inte ätit. blev stakr frukost. green curry rice and chicken!! gott . sen öste regnet ner ordentligt. tur man inte var kvar på stranden.. gick sen hem har suttit och läst i min bok. solen kom sedan tillbaka men nu var jag så inne i min bok att de sket jag i jag fortsatte läsa och angelica la sig och sov.                                                                                                                                                                             GRATTIS CILIE SOM FICK A I SITT BETYG!!!! DUKTIGAST AV DEM ALLA!!!!!  LOVE YOU

Kommentarer
Postat av: Cilie

tusen takk fridisen min <3 du er best!! :) miss you :/

2012-01-17 @ 18:36:45
URL: http://travelpartyhappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0