Nya planer e gjorda!

Ja och de va de de! nu har jag skrivit ett mejl till min chef i Norge att jag kommer tillbaka den 1 Maj,
har skrivit ett mejl till Svenska foreningen att jag vill ha ett rum fra och med den 1 Maj
sa jag nu var det gjort , i morgon om jag har tid sa ska jag skicka till adecco och temp team att jag vill ha jobb der tillbaka!, sa ja nu var de planerna gjorda, men nu skrev jag ocksa det att jag kan jobba fram till december!

da blir det nesta resa!, ska nu verkligen forsoka att inte festa nogot, och bara spara pengar, resa e mer vert en en dags fylla !!!!!

men ja nu var de gjort och nu ska jag hemta min tvett som nu luktar blomma istellet for den skund lukt, fra alla badkleder och skit..
men yes sa nu vet du med de cilie jag kommer tillbaka garanterat den 1 maj !!!!!>)
och mamma ja jag aker igen !> elskar!!!

Kommentarer
Postat av: Cilie

JIPPI!!!!!! jeg har "fri" fra skolen etter påsken! da er det bare eksamens forberedelser og noen innleveringer!!!! SOOOOOO HAPPY!!!! da skal vi ha kul!!!! <3 <3 <3 gleder meg masse, skal skrive det ned i boken med en eneste gang!! store bokstaver: FRIDA KOMMER HJEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

2012-01-26 @ 12:50:58
URL: http://travelpartyhappy.blogg.se/
Postat av: Frida

:D:D:D:D underbart ju !!!! ja fasiken vad kul vi ska ha de!! næra igen før då e bor jag på føreningen igen tihi !!! saknar deg sååå

2012-01-27 @ 10:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0