Sorry sorry

ja förlåt mig vart väldigt dålig med bloggen , tack vare att jag har mitt viktigaste matte prov på fredag, så all min vakna/lediga tid går fan till att plugga matte!, så ja en kortfatatd update !
 
 
Massa julbak har de blivit fö nu var de dags för vårat årliga julbord med de goa vännerna !, bakas å dracks glögg så de står härliga till !!, julmusik så till och med jag kan tycka att julen som närmar sig med stormsteg har en aning av mysighet..
 
MYS!
 
jobbat en himla massa på mitt extra jobb, sjukt skönt att få ihop så många timmar varpå OB:)) så de känns toppen åter igen spara pengar spara pengar !! GAMBIA here we come !!!
 
 
julbordet blev hur mysigt som helst mat i mängder å trevligt folk!, julklappsspelet gick galant, jag fick ett öl spel, + skit snygg vinkork + en badskrubb eller vad de nu heter :)) super bra !!!
 
alla drog sedan hem vid 01.00 tiden , jag  å amanda fortsatte in till stan för en svängom, gick lite överallt, KALLT som fan men vi hade trevligt de var ju vi 2 :)) 
 
kom sedan hem för att somna underbart i en varm säng !!!
 
jul lunch !, ja med tanke på att de var så mycket mat över så vi alla (nästan) samlades hos malin/norpan å åt jullunch så ja mätta som fan ännu en gång !! mysmys helg!
 
denna veckan har som sagt bara bestått av matte matte å matte, LYCKA MIG TILL PÅ MATTEPROVET!
 
var hemma hos mamma innan å hon påpekade at hon var trött på vinterland, å så visade hon min blogg haha , söta mamma, så ja nu äntligen fick jag ner några rader..






Kommentarer
Postat av: mamma

Älskar dig. <3 <3 <3

2012-12-13 @ 06:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0