Så där ja !

idag har jag vart duktig, massa bra beslut har idag gjorts!, !! 
 
har fått undan en del plugg också, känns suveränt, vart å tränat känns ännu bättre, massa bra saker som sagt idag, allt för att skingra tankar för de hemska provresultaten på onsdag,, usch har fan ont i magen .. .. suck suck ,, hoppas för allt i världen att jag klarade det... 
 
flytten sker nu i veckan , ska börja ta lite kartonger i morgon hade jag tänkt, + åka till möbelladan å hitta nya köksstolar!, de jag har suger pung. om man nu kan säga så om ett par köksstolar. ja vem fan rådfrågar jag , haha ja de suger PUNG!
 
, inte mycket jobb i veckan vilket är väldigt bra nu i tanke med flytt å allt, å en massa plugg jag måste ta igen. :) så ja lovely!, 
 
julen kommer med stormsteg, inte alls redo.. men vi gör som alltid de bästa av situationen, huvudet högt å leendet på läpparna :) 
 
ser fram emot Gambia som fan nu ska bli så skönt komma bort å skingra tankarna,, behövs nu , speciellt i dessa Jävla juletider, 
 
snart kommer älskade kim å ska hjälpa mig få nerpackat de mesta. 
 
ja just de helt glömt å informera, igår kom söta lilla fredrik hit, en snabbvisit dock för han skulle jobba idag men de var trevligt ändå var inte igår man träffade sin gamla rommie från Oslo.. :) fina killen :))
 
stolt vän btw http://www.gp.se/nyheter/bohuslan/1.1163427-kubbiaden-vaxer-till-annu-storre-fest
 
kopiera å läs, helt glömt bort hur man länkar haha
 
Lovilove
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0