bloggen buggar!

jahopp ser att de var väldigt tomt på min blogg,, mycket märkligt eftersom jag bloggat ifrån mobilen !!! suck suck!!! menjaha nya tag!! tar väl en kort update istället!!
 
nu är jag inflyttad å färdig i lägenheten !! såå skönt!, idag tog jag sista flyttstädet i gamla lägenheten, snällaste nikko kom å hjälpte mig !!! såå skönt att allt  e färdigt nu :)) 
 
mys denna kvällen till film å jag plockade undan lite hihi :) 
 
Julen var som en jul ska vara, mat familj å trevlig stämning, fick massa fint Tack!!
 
nickolina kom hem till mig på senare kvällen vi avnjöt några glas vin å hade de trevligt, skönt att slippa somna ensam:) 
 
väla hamnade vi på under mellandagsrean hittade 2 jätte fina kavajer!!! wohooo!!!!
'nej trött som en skit lovilove!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0