Tisdag & Matematik är min bästa vän?

nu är kvällen äntligen här om man får säga så. vart uppe sen 07.00 tvättat som en galning, påbörjade min läsning med företagsekonomin, åt lunch och ja jag öppnade också matteboken!!!!

min länge gamla "vän" är tillbaka.. och han har inte vart saknad,, fyfan säger jag...

åkte till kim ute på kontoret på en snabb kaffe sedan bar det av till jobbet, första "ensamma" dagen , nu är brevid gången slut och jag själv slängdes in i hans vardag, har gått bra , några mindre komplikationer men jag är ju faktiskt så jävla bra så de löste sig!

efter jobbet körde jag bilen hem till melina/oscar å gick hem!

ja just de de var ju måndag igår och igår började hårdträningen.. IGEN; men nu jävlar gott folk ska ta före/efter bild så ska vi jävla se resultatet:DD: CANT WAIT

nu suttit med kära matteboken i typ 40-45 minuter och ja det är fan inte en dans på rosor.. men nu i morgon ska jag på första lektionen dit så jag hoppas att hjärnknölarna skrubbas upp å minns lite så kanske man inte behöver känna sig för jävla dålig..

god natt folket Lovilove

Kommentarer
Postat av: mamma

Tänk att matteboken e din bästa vän,det kunde man aldrig tro. Kram

2012-08-22 @ 17:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0