låång dag

matte stuga idag , pluggat som en jävel rent ut sagt !! stack sedan hem åt lunch, tog sedan bilen ut till kim , satte mig där för att plugga företagsekonomin, mycket lättare att sitta där, då får man verkligen något gjort, inget hemma som distraherar!,
 
så ja vart super duktig hela dagen  och fått jätte mycket gjort!!!, 
 
smsar som en galning,, hm träffat en kille som e speciell,, tyvärr, eller hur jag nu ska uttrycka det.. han e lite för bra, hmm så vi få se.. hmm 
 
vill ju träffa honom nu !! tråkigt att kolla dålig tv sj när man kan ha någon hos sig, typ Du;) 
 
jaja hihi åter till tv just nu kollar jag Mtv - Savage U aasså fyfan vilket program 
sexrådgvning och lite smått och gott , sexrådgivaren till en kille som ber om råd
 
rådgivaren - Vad har ni för förspel då?
 
killen - asså vi brukar typ kolla på lite olika filmer,!(vanliga) 
 
rådivaren - dude thats not foreplay!
 
killen- ohh? 
 
haha jag dör här hemma i soffan !!!!!
 
Lovilove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0