Babyshower!

Mattelektion i morse kl 08.00, gick riktigt bra, bra lärare och de var faktiskt riktigt kul!, tro de eller ej !! bara känslan att åter igen sitta i ett klassrum, det kändes bra!, började regna men det hann som tur var sluta innan lektionen var slut, promenerade hem , satte mig och läste företagsekonomin, efter 2 kapitel så kunde jag inte sluta gäspa, fyfan vad trött jag var däckade i soffan i ca 2 timmar GUD SÅ SKÖNT!! ,
Gick in till stan , köpte en present till emma, för idag hade vi hennes babyshower, var hemma hos Miccis, åt god mat baconlindad kyckling, med potatisgratäng, självklart läsk till hhööhö men duktiga jag ingen läsk och bara 1 helt lagon portion mat!! :) duktigt!
idag var jag den enda som inte var gravid, lollo, miccis å självklart emma är gravida! så ja samtalsämnet mer än vanligt på en babyshower har verkligen handlat om barnvagnar, födseln, ja massa ALLT!
Emma är nu inne i vecka 36! inte långt kvar nu ! Längtar!!:)
film på teven som jag tänkte somna till nog med pluggande idag det kommer ju faktiskt en dag i morgon också. å tror mig jag har sååå många frågor till min matte lärare!
Sussa gott Lovilove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0