Äntligen ny data!!!

finally!! nu har jag vart å köpt data:), blev en Macbook air! sjukt nöjd!
 
oj orka med massa uppdatering .. hm drar sommaren i väldigt korta drag sen så kan vi börja om på ny kula:)
 
kim och jag åkte till tyskland å stannade natten sedan i danmark/köpenhamn, AS ROLIGT!
 
kim jag, maria , kalle åkte till arboga över midsommar
 
Jag och cilie var i BArcelona 1 vecka
 
jag och kim åkte upp till mariestad över en helg träffade tom :)
 
jag och kim åkte till oslo , åkte med stena line träffade massa gamla vänner
 
fått nytt jobb som personlig assistent
 
idag påbörjade jag mina studier Matte B och företagsekonomi
 
kim har skaffat hund
 
jag har ny lägenhet
 
köpt ny soffa idag som jag å kim satt ihop Super bra blev det!!
 
nu ska jag sätta mig och läsa lite företagsekonomi och känna mig nöjd för att sedan hoppa in i duschen å sedan sova som en prinsessa!!!
Trackback
RSS 2.0