Vilken morgon !!

FØRSOV MIG IDAG !! Suck fast ja ni ska veta att det inte var i sængen som jag førsov mig, Total dæckade på bussen , vaknade upp precis nær han kørde ifrån min busshållplats!! sprinegr upp ur sætet å bara STOP ! JAG SKA AV!! hahaha fyfan han kollade på mig som om jg vore dum i huvudet, han har ju då stått stilla in ca 5-10 minuter, å dær ligger jag å sover.. så ja jag missar min andra nuss som jag tar vidare till jobbet , før att slippa gå den långa å extremt tråkiga stræckan, och precis nær jag ser bussen køra i rondellen så fan jag kommer på att jag glømde min halsduk /sjal!! FAAN hade den som huvudkudde. suck suck

Vilken start på morgonen..

kommer till jobbet , hela køket ær bombaderat av små flugor , banan flugor om man vill sæga, FYFAN vad æckligt. så har idag stædat å stædat å stædat. och sprejat med ett døda medel!! , de jævla nattarbetarna som inte vet hur man gør i ordning efter sig..

efter jobbet åkta jag in till stan träffade kim., ja du söta kim.. tog en kaffe på steamer, GOD latte-!!, följde han sen till jobbet, så vi fick oss en liten promenad genom stan, mysigt att gå i regnet .. och jag som hatar regn , Komiskt va.
well sån e det!
gick sedan tillbaka till jernbanetorget och tog bussen till stena line, guest service idag med. gick bra bra :)

blev att jobba över lite på jobbet,. båten försenad, så var väl hemma runt 21 tiden någonting.. hem åt goa mackor och kollade gossip girl..

har idag också kollat runt på resor till amsterdam, jag och milla ska försöka åka dit, kostade ca 3400 per person, för hotell 4 dar å 3 nätter inte så illa!.. saknar dej!
snackade med emma innan också. saknar dej med
+ mamma , så idag har de varit en riktigt familjeprat dag:)

sängen och john blund väntar på mig så natti natti..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0